نهضت عاشورا، قویترین عنصر پایداری در مقابل ظلم است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 90
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع دانشجویان دانشگاه علوم فنون هوایی شهید ستاری حاضر شده و گفت: نهضت عاشورا، قویترین عنصر پایداری در مقابل ظلم است.
به گزارش روابط عمومی ارتش به نقل از قرارگاه پدافند هوایی، سرتیپ صباحی‌فرد همچنین ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، نهضت عاشورا و خون شهیدان کربلا را مهم ترین و قویترین عنصر پایداری ملت‌های مظلوم در برابر حکومت‌های ظالم و مستبد دانست و در ادامه با بیان اینکه قبل از وقوع انقلاب ماموریت پدافند هوایی محدود به دفاع از پایگاه‌های هوایی و سایت های راداری بود و همه سایت یابی ها توسط مستشاران انجام شده و عملا قدرت تصمیم گیری را در خصوص استقرار سامانه ها از ارتش سلب نموده بودند، اظهار داشت: با شروع  جنگ تحمیلی، نیروی هوایی عراق در نظر داشت با حمله به پایگاه‌های هوایی، سایت های پدافند و اماکن حیاطی  و اقتصادی کشور را فلج کند که پدافند هوایی علی رغم وجود همه تحریم ها و با تلاش کارکنان زبده و متخصص توانست با استقرار سامانه های موشکی در نقاط حساس کشور مانع  جدی در مقابل هجوم و حمله دشمن به میهن عزیزمان شود.
وی با اشاره سالروز آزاد سازی سوسنگرد، نقش پدافند هوایی را در عملیات بزرگ بیت المقدس وآزاد سازی سوسنگرد بسیار مهم عنوان کرد.
 جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان به چندین عملیات بسیار مهم نظیر نشاندن هواپیمای شرور ریگی، اقدامات پدافند هوایی در موضوع دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی و بسیاری از موارد مشابه که بعد از جنگ روی داد اشاره کرد و بر آمادگی کامل پدافند هوایی برای مقابله با هر دشمن متخاصم که فکر نفوذ به کشور را داشته باشد تاکید کرد.




:: برچسب‌ها: عاشورا،آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: